piątek, 10 maja 2013

Ważne !!

Hej !!
Witam was . Miło że ktoś przeczytał te moje  bazgroły.
Z całego serca przepraszam ,że was opuściłam!!
Mam dla was ciekawą propozycję. Przyślijcie mi na emaile, KTO chce otrzymać. Moje nowe opowiadanie. Pisze je od 1 maj tego roku . Mam już skończony pierwszy rozdział i prolog.
Jeżeli chcecie mogę wysyłać wam na emaile to co aktualnie piszę.
Tu macie moje namiary na koncie w i niech pisze ten co chętny !!
Co do następnego rozdziału to pojawi się prawdopodobnie dopiero w wakacje.

Z wyrazami szacunku i skruchy wasza,
Adminka :)


.  PS. Do zobaczenia w krótce :)

8 komentarzy:

  1. Hejka :) Byłabym wdzięczna , gdybyś przysłała mi swoje nowe opowiadanie na e-maila karolina.a.jurczyk@wp.pl , co ? Pleas :) Ciesze się , że powróciłaś :) Już nie mogę się doczekac nowego rozdziałóu :)

    Karolina J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !!
      Też się ciesz ,że wróciłam.
      Cieszę się również tym , że ktoś chce czytać moje bazgroły. :)
      Adminka :)

      Usuń
  2. Ja poproszę o wysłanie mi opowiadania. Nie mogę się doczekać ;3 Mój e-mail to dadunia1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę o przysłanie mi opowiadania :-) e-mail to Flora1414@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opowiadanie :-) ale mam jedną prośbę: czy mogłaś by zrobić bardziej nieśmiałą i tajemniczą Florę? Było by miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !!
      Poczekaj na dalsze części. Obiecuję , że Flora będzie bardziej tajemnicza. A to już w drugim rozdziale ... :)
      Pozdrawiam
      Adminka :)

      Usuń
  5. Już nie mogę się doczekać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetne opowiadania poprostu je kocham tylko prosze nie od chodź bedziemy czekać
    mój e-mail natusiek16@onet.pl :)
    do zobaczenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń