poniedziałek, 26 listopada 2012

UWAGA !!!

Witajcie !!

Witam was serdecznie .Niestety nie mam dla was zbyt dobrzych Wiadaomości ... chociaż tak naprawde to mam i dobrą i złą.
Dobra jest taka że będę kontynuowała tego bloga tylko muszę wymyślić ciąg dlaszy bo aktualnie nie mam czasu.Nie martwcie się cały czas o was myślę i wiem że czekacie na następny rozdział. Przykro mi ale zła wiadomość jest taka że zawieszam na czas nieokreślony tego bloga. Muszę sobie wsztystko odświerzyć i niestety uczyć się . Chodzę do technikum i od pewnego czasu nie mam weny twórczej. Ale jeszcze powróce. Następny rozdział mam co nieco tam napisane ale mam taki nawał pracy i materiału że nie wiem wco mam ręce włożć. Przykro mi że nie mam po prostu czasu. Tyle tego. Od 10 tygodni mam po trzy sprawdziany i kartkówki na dzień.
Przpraszam was ,że zawiodław wasze oczekiwania co do mnie !!
Obiecuję ż coś jeszcze coś naskrobie !! Nie odchodzę na zawsze. Ale jak chcecie to mogę odwiedzać wasze blogi tylko dajcie mi  znać.
Przepraszam jeszce raz i proszę o wyrozumiałość.
Wasza autorka :)
Winx Opowiadanie

PS. Ciesze się że ktoś tu zagląda.

5 komentarzy:

  1. Szkoda :*( . Ja też niedawno zawiesiłam bloga ale go odwiesiłam i dodałam nowego posta polecam do przeczytania jak będziesz miała czas. Życze powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję !!
    Obiecuję że niedługo coś wymyśle !!
    Ale już wiecie jaką mam sytuację !!
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie piszesz opowiadania. Mam nadzieję, że kolejne części niebawem się pojawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :) Szkoda, że już nie piszesz :( Twoja historia bardzo mnie wciągneła. Taka fajna i w ogóle, bardzo fajnie piszesz :) Mam nadzieję, że za niedługo znowu coś napiszesz, co ? Bo ja już nie mogę się doczekac, kiedy :) Powiem ci , że bardzo mnie ciekawi, dlaczego ci Łowcy chcą dorwac naszą Florę . Biedna ... No, cóż zostaję mi życzyc ci dużo weny i tego, żebyś za niedługo znowu coś napisała :)
    3maj się :)
    Ps. Planujesz coś jeszcze napsiac ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !!
    Dziękuję za twój miły komentarz. Aktualnie mam już napisany 12 rozdział i brak pomysłów na następny ale zaczęłam pisać nowe opowiadanie. Przeczytaj kolejny wpis. Nowy rozdział pojawi się prawdopodobnie dopiero w wakacje.
    Adminka :)

    OdpowiedzUsuń