piątek, 22 czerwca 2012

Rozdział 10


Rozdział 10
"Uratowana i bezpieczna"
Spojrzałam  na twarz Heli . Widniała na niej ulga i za razem delikatny strach . Wiedziałam że martwi się o mnie,  co ja mówię, wszyscy się o mnie martwili .  Poczułam się okropnie źle . Rozbolała mnie piekielnie głowa tak , że aż zasyczałam z bólu. Helia spojrzał na mnie i delikatnie się uśmiechnął , by dodać mi otuchy, ale ból zasłonił mi ten piękny obraz . Słyszałam tylko przerażone głosy mówiące do mnie .
-Floro co się stało ??
-Wygląda tak blado -powiedziała cicho przerażonym głosem Stella
-Na pewno Ci piekielni Łowcy ją skrzywdzili  - ten głos mnie przeraził . Rozpoznałbym go wszędzie . To  był głos Wściekłej Bloom . Wyciągnęłam rękę i powiedziałam słabym głosem .
-Bloom proszę  spokojnie , to tylko ból głowy  .
-Tylko ból głowy ?? Floro nie zdajesz sobie sprawy jak okropnie wyglądasz ?? - spytała przejęta Bloom .Pokręciłam przecząco głową. Stella podsunęła mi lusterko pod nos. Moje odbicie mnie przeraziło. Na policzku miałam dwie chyba głęboki rysy jakby jakimiś pazurami . Na prawej skroni miałam wielkiego fioletowego  guza. Miałam spuchniętą wargę, z której ciekła powoli krew. Odwróciłam głowę , by nie patrzeć na siebie. Byłam tym widokiem zaszokowana. Jak się to stało ?? Wiedziałam, że będę miała guza na głowie , ale skąd pozostałe obrażenia . Miałam wstręt patrzeć na siebie. Wyglądałam naprawdę okropnie.  Jak oni mogli tak na mnie patrzeć  i nie mieć obrzydzenia ?? Jak mogli się mnie nie bać ?? Helia postawił mnie na nogi ale musiał mnie przytrzymać w tali , bo się niebezpiecznie zachwiałam . Spojrzał na mnie z głębokim uczuciem . "Hmm .... Jaki on jest kochany. Mimo mojego okropnego wyglądu, on nie patrzył na mnie z obrzydzeniem tylko z miłością. " Wtuliłam się w niego . Otulił mnie z czułością. A ja rozpłakałam się w ramionach ukochanego. Przyjaciele podeszli do nas i też przytulili. Było miło i tak jakoś bezpiecznie . Nagle coś mnie olśniło.
-A gdzie Łowcy ?? - spytałam spanikowana .
-Zniknęli. Chcieli Cię zabrać ze sobą ale nie daliśmy ... dlatego jesteś taka poobijana  -powiedziała ze wstydem Stella. - Wybacz nie chciałyśmy - księżniczka Solarii była na prawdę zawstydzona . To... to był pierwszy raz . Podeszłam do Stelli i ją przytuliłam . Spojrzała na mnie zdziwiona , ale mnie przytuliła .
- To nie wasza wina  wiem , że  nie chciałyście. Robiłyście wszystko by mi pomóc. - powiedziałam doń. Przyjaciółka spojrzała na mnie ze smutkiem   uśmiechnęłam się do niej z całego serca.
-Dziewczęta chodźmy już .-  powiedział Sky. Odwróciłam się do Stelli plecami  i podeszłam do Helii chwiejnym krokiem a  mój ukochany co mnie zadziwiło wziął mnie na ręce bez żadnego trudu.

24 komentarze:

  1. Super opowiadania. Czekam na kolejne opowiadanka. jak narazie w skali od 0 do 10 daje 100.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Następne dopiero po 28 czerwca albo i później .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz się śpieszyć i tak poczekam. Twoje opowiadanka były odlotowe, będe czytała kolejne i na nie czekała do końca. (mam nadzieje, że nie nadejdzie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę pisać to zacznę pisać drugą część . Nie martw się nie mam zamiaru opuszczać tego bloga .

      Usuń
    2. Dzięki. Twoje opowiadanka są supcio, aż brak słów. Więc troche by było szkoda marnować taki talent. Ja też mam bloga, ale przy twoim to coś jak ropucha(ja) przy motylku(ty), albo jak kropla deszczu przy tenczy. Nie moge się już doczekać. Powodzonka i miłych wakacji! :)

      Usuń
    3. Dzięki . Tobie też życzę miłych wakacji .

      Usuń
    4. Mam nadzieje, że opowiadania będą już niedługo. Zaglądam tu dzień w dzień, więc bądź pewna, że nie przegapie. I choć mówiłam to milion razy to i tak powtórze, twoje opowiadania są EXTRA, poprostu brak słów.

      Usuń
    5. Dzięki . Postaram się coś napisać ale nic nie obiecuję bo kumpel z mojej byłej szkoły chce by mu napisać opowiadanie.

      Usuń
  4. Rozumiem. Mam nadziej, że niedługo będą. Pozdrawiam i życze miłego pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś naspać jak byłam u babci ale nie pomyślałam i NIE BYŁO TAM INTERNETU !!!!

      Usuń
  5. Dzięki za komentarze na moim blogach i za to, że jesteś po mojej stronie. Nastepne opowiadania są zupełnie z innej beczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co !! Tak zgadzam się .... ups !! Źle przeczytałam !! Myślałam że napisałaś że nasze opowiadania są z innej beczki !! Ha ha ha !! Jakie Faux pas (czyt. Fo pa )z mojej strony !! Tak się dzieje jak za dużo przebywam przed komputerem. !!! Pozdrawiam i już nie mogę się doczekać na nową notkę !!!

      Usuń
    2. Nie wiem kiedy ją napisze bo ciocia do mnie przyjechała, więc musze z nią spędzać czas, a potem na wesele jade więc nie wiem kiedy skończe pisać, ale postaram się żeby coś było.
      P.S.
      Też nie moge doczekać się nowych opowiadań.
      :)

      Usuń
  6. co ty na to byśmy prowadziły wspulnego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na tak ^^ A o czym ?? o tym samym ??
      Jest tylko mały kłopot ... ja za często to nie mam dostępu do kompa !!Ale zawsze coś ....

      Usuń
  7. blog o winx, każda z nas umieszcza opowiadania kiedy ze chce, podpisując się swoim psedonimeme, jeżeli coś to dogadamy się z hasłem i logingiem jeśli wyślesz mi wiadomość na mój adres klaudia.banach12@interia.pl.
    Czekam na wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy kolejne opowiadanie? Z niecierpliwości chyba oszaleje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz nie mam czasu wstawić ani przepisać na kompa .... nie koniecznie w tej kolejności ^^

      Usuń
  9. Rozumiem ja też czasami nie mam na nic czasu(nawet w wakacjie, gdzie myślałam jak ja dużo będe pisać,ironia losu)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że rozumiesz . Na razie pisze nasze wspólne opowiadanie . ^^ Mam już początek ale nie mam ochoty przepisywać na kompa ... o ironio !!!

      Usuń
  10. Kiedy kolejne opowiadanie?Nie mogę się doczekać twoje opowiadania, są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog też mam własny ;)



    Link:http://winxsailormoonopowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki wam !!
    Grażyna niedługo zajrzę obiecuję !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne opowiadania masz talent proszę o odwiedzanie mojego bloga Dozobaczenia

    OdpowiedzUsuń