sobota, 18 lutego 2012

Prolog


Prolog:
Kiedy moi rodzice wysłali mnie do szkoły magi "Alfea " i poznałam Bloom , Stelle , Muse , Tecne  .To nie mogłam  przestać myśleć o powrocie do szkoły . Przygody z  moimi przyjaciółkami są zawsze fascynujące ,  i zawsze nie mogłam się ich doczekać . A kiedy ukończyłam naukę w Alfei to myślałam że ich już nigdy nie spotkam się z przyjaciółkami . Byłam bardzo zaskoczona kiedy otrzymałam list od pani Faragondy (dyrektorki szkoły magi . ) z propozycją pracy . Od razu się zgodziłam . Zaczełam się zastanawiać czy moje przyjaciółki otrzymały równierz taką propozycję . W końcy napisała pani dyrektor że mamy opowiedzieć młodym, przyszłym czarodziejkom nasze przygody. Jeśli miałam bym sama prowadzić te wykłady to chyba bym nie mogła prowadzić tych zajęc. Zbytnio tęsknię z moimi najlepszymi przyjaciółkami . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz