sobota, 18 lutego 2012

Rozdział 2


Rozdział 2 "Tajemniczy pokój "
Musiałyśmy biec za panią Griseldą . Nie wiedziałam że jest taka szybka . Coś mi się widzi że chciała się nas jak najszybciej pozbyć.Kiedy doszłyśmi z walizkami przed wejście do gabinetu pani Faragondy to z wielką ulgą zostawiłyśmy je przed wejśćiem do pokoju i zapukałam cichutko ale to wystarczyło bo pani dyrektor usłyszała i posiedziała "Proszę. wejść.  " Weszłyśmy i natychmiast zamknęły się za nami drzwi. Przez kilka sekund myślałam ,  że to pułapka lecz miły uśmiech pani Faragondy mnie rozluźnił.
-Witajcie panienki . Dziękuję że tak ochoczo zgodziłyśćie się pracować w szkole . Jestem wam bardzo wdzięczna za tą pomoc  ale odrobinę się zdziwiłam że  zrezygnowałyście  z tak pięknej imprezy . -Dziewczyny popatrzyły sie po sobie a ja się zarumieniłam i spuściłam głowę . - Tak panienki tak naprawdę to źle się wyraziłam i raczej powinnam powiedzieć "Dziwię się Floro że zrezygnowałaś z tak pięknej imprezy w Linfei ". Myślałam że później przyjedziesz .  - Dziwczyny spojrzały na mnie na co ja się jeszce bardziej zawstydziłam ale odpowiedziałam cicho .
- Ja po prostu ... wiedziałam że pani wolała bym była tutaj . A impreza odbędzie sie za rok . Nie ma nic przeciwko temu .
-Floro jest impreza na twojej planecie a ty nas nie zaprosiłaś ?? -Stella była lekko zła . Speszyłam się . Nie pomy slałam by zaprosić przyjaciółki .
-Przepraszam was . Nie pomyślałam o tym by was zaprosić .
-Nie pomyślałaś !! Wiedziałaś że kocham imprezy !!- Stella nie dawała za wygraną.
-Stello daj spokój Florze . WIdzisz że jest jej przykro. - W mojej obronie staneły Musa , Tecna i Bloom . Podniosłam głowę nadal zawstydzona.
-Myślałam że nie będziecie chciały się pojawić , bo w mojej krainie jest dużo roślin i wodospadów oraz wiele różnych roślin . Dość trudno jest się tam poruszać jak nie wie się jak . Ale jak macie taką ochotę to zapraszam o ile pani dyrektor nir będzie miała nic przeciwko. - poweidziała  i dodałam .- Chłopaków też możemy zabrać. Z resztą nauczyciele też niech pójdą odrobinę rozrywki każdemu się przyda. -Pawiem szczerze że Stella mnie odobinę wkurzyła tą swoją uwagą.
-FLoro to bardzo dobry pomysł ale o tym porozmawiamy później bo musimy porozmawiać o waszych zajęciach jako nauczyciele . No więc tak .Wasza praca ma polegać na tym że macie opowiedzieć swoje przygody młodym uczennicom . A teraz podejdźcie do biurka bo mam coś dla was . -Pani Faragonda położyła na biurku złotą szkatułkę . Kiedy ją otworzyła to naszym oczom ukazały się małe i całe w złociei kamieniach szlachetnych  skrzydełka Enchantix . Byłam taka zaszokowana że aż otorzyłam usta ale je na tychmiast zamknęłam .
-Czy to są skrzydełka Enchantix?? - spytała Layla robiąc wielkie oczy .
-To tylko klucze do przejść szkoły. -odpowiedziała pani dyrektor i na potwierdzenie tych słów podeszła do lustra i niewiadomo gdzie znikneło lustro . Byłam pod wielkim wrażeniem .
-A ja myślałam że znam Alfe ale jednak się myliłam - powiedziała Bloom. Pani Faragonda poszła przejściem wołając nas byśmy poszły za nią i natychmiast poszłyśmy. Korytarz to był długi tunel . Kiedy doszłyśmy dokońmca tunelu i weszłyśmy do wielkiego pokoju pełnego książek .
- Dziewczęta to jest pokuj przeszłośći , przyszłości i teraźniejszości . Jest to archowum Alfei . Tutaj możecie się dowiedzieć wszystkiego o wróżkach które uczęszczały do Alfei  . - pstrykneła palcami i z półki na jej ręce spadła wielka księga. - A to jest wasza księga moje drogie. Tutaj jest wszystko . Wasze  życie od narodzin aż po waszą śmierć w dalekiej przyszłości . Znajdziecie w tej księdze rónierz wsze przemiany . -Pani Faragonda podała nam księgę i powiedziała . - Weźcie ją i zapoznajcie się z jej terścią .  A dowiecie się wszystkiego co was interesuje. A teraz wróćmy do mojego gabinetu . - powiedziawszy to ruszyła przez tunel do gabinetu. Po chwili do pani Faragondy dołączyłyśmy i my. Pani Faragonda usiadła natychmiast w swoim fotelu i kazała nam usiąść gestem ręki . -A teraz weźcie ode mnie te klucze i jak będziecie chciały to je użyjecie, a teraz pójdźcie do swojego pokoju w pawilonie dla nauczycieli i rozpakujcie się . A  ty floro zostań na chwile to omuwimy sprawę tej imprezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz